امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

پانزدهمین ماهگرد جوجه طلایی

1392/6/15 14:44
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزها... گاهی صد بار

دست هایت را می گیرم و نگاه میکنم

به ناخن هایت ...به بند های انگشتانت...

وبه پوستت نگاه می کنم و می بوسمشان...

انگار خدا را در مشت های کوچک تو پیدا کرده ام

به چشم هایت بوسه میزنمماچ

به لبانت چشم می دوزم

و به مرواریدهای سفیدی که تازه مهمان

دهان زیبایت شده اند

با تو بازی میکنم ودر آغوش می فشارمت

آرام در گوشت می گویم می دانی چرا خدا تو را به من داد؟؟؟

برای این که روزی هزار بار از او تشکر کنم!!!

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

عشــــــــــــــق مامان پانزدهمین ماهگردت مبارک

 

گل پشت و رو نداره

نینی از نمای پشــــــــــــــــت

عاشق این عکستم

هر وقت التماس دعــــــــــــا داری و شیر می خوای این شکلی میشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)