امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

برای پسرم

1392/6/19 10:56
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

دعا می کنم هیچ گاه چشمهای زیبایت را در انحصار قطره های

اشک نبینم

و تو برایم دعا کن که ابر چشمانم همیشه برای تو ببارد

دعا می کنم لبانت را فقط در غنچه لبخند ببینم

وتو برایم دعا کن بی تو نخندم

من برای خورشید زندگیت دعا می کنم که هیچ وقت غروب نکند

وبدان تو برای من تنها خورشیدی

پس برایم دعا کن که هیچ گاه خورشید زندگیم غروب نکند

 

تقدیم به تو که نه بهانه ای برای وجودم

بلکه

تنها دلیل بودنم هستی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قالب های رایگان
19 شهریور 92 19:29
مامانی شما اسمتون رفته تو نوبت عکس نمیدید؟؟؟؟؟
مرجان مامان آران
19 شهریور 92 21:18
همیشه شاد باشیددد
ایشالا امیر صادق جونم خدا حفظ کنه


ممنون خاله جوووووون
ایشالله خدا نی نی جونی های شما رو هم حفظ کنه
مامان آروین
22 شهریور 92 12:43
خدا این گل پسری نازو برا مامان جون مهربووووووووووووووووووووووووونش نگه داره . ایشالله همیشه شادو سلامت باشید


ممنون خاله جوووووووون
نازی
23 شهریور 92 11:55
بیا اینجا به دردت میخوره

تو گوگل بزن "کپی پیست کن"

بعد بیا کپی پیست کن






ممنون