امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

عکسهای جا مونده از 19 ماهگی شیرین عسلی مامانی

1392/10/22 23:52
نویسنده : مامانی
589 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دردووونه مامان پسر عسلی قشنگم

الان که دارم این متن رو مینویسم ١ سال و ٧ ماه و٢٤ روز

١٤ ساعته که شدی تمووووووم زندگیه من قلب

اینا هم عکسهای ١٩ ماهگی تو گل پسر که حسابی

شیطوووون و بلا شدی

love heart hand emoticon

مادر شدن عبور از سخت ترین امتحان اللهی برای

من بود . تو این مسیر گاهی ناشکری کردم و هر از

چند گاهی شکری. خداوندا کمکم کن که در ادامه

مسیر سربلند باشم . هم پیش تو و هم پیش زیباترین

هدیه ای که به من بخشیدی

big heart emoticon

قربووووون این نگاه مظلومت بعد از یکسری عملیات

خرابکارانهچشمک

هر وقت قرآن و کتاب دعا و عکس گنبد و ضریح میبینی

دستات و میزاری رو گوشات و الله اکبر میگی

البته اینجوری اللل لااااا جالبه کلمات عربی رو هم ببینی

همین کارو میکنیblow kiss emoticon

هر وقت هم آیدین بهت میگه دست تو بینی کار نی نی

اینجوری میشی

این گل پسر هم محمد حسین پسر دوست مامانی

خاله هدی هست که با هم رفتیم خونشون

تو این عکس هم سرما خورده بودی اصلا حال نداشتی بردمت

دکتر دارو بهت داد بعد از سه روز بهتر نشدی هیچ بدتر شدی

دوباره رفتیم پیش دکتر گفت گوش و گلوت عفونت کرده

سریع بخوابونید بیمارستان باید حال منو اون لحظه میدیدیناراحتاسترس

دکتر که حال منو دید گفت حالا ٣ تا آمپول براش مینویسم

تا فردا بهش بزنید بهتر نشد بستریش کنید که خدا رو شکر

آمپولها جواب داد کلوچه عسلی مامان خوووب خوووب شدمژهماچ

ایشالله هیچ وقت مریض نشی خیلی روزهای بدی بودگریه

 

waving hi heart emoticon    pink happy heart emoticon     waving hi heart emoticon

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 5:25
ای جاننن قربون پسر بامزه شیطوننننن
مامانی
پاسخ
قربوووووون خاله جووووون عزیزم