امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

26 ماهه شدی عسل مامان

1393/4/30 11:58
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

57.gif53.gif

26 ماهه شدی امیرصادق عزیزم

26 ماهه ای دلبر و شیرین

26 ماهه ای مهربان ونازنین

26 ماهه ای دانا و زیرک

و من !

می ستایم تمام روح لطیف تو را...

تمام وسعت دل کوچک تو را...

تمام هوش سرشار تو را...

من می ستایم تمام تو را که از برگ گل لطیف تری....

اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركه

کیک تولد بابا جون یا به قول تو باجو جوووون

چند وقتی هست درست نمیتونم ازت عکس بگیرم تا

دوربین رو میبینی اینقدر جیغ وداد گریه میکنی که

دوربین رو بگیری خودت عکس بندازی که من کلا بی خیال عکس میشمخندونک

تازه ژست هم بلد شدی بگیری بهت میگم بخند ازت عکس

بگیرم این شکلی میشیخندهقه قهه

 اینم مدل نماز خوندنت

امیر صادق نازنینم

وقتی میخندی انگار تمام دنیا میخنده

فکر کنم لذتی بیشتر از صحبت با تو و تماشای شیرین کاریات

تو این دنیا برای من نباشه

روز من با باز کردن چشمای قشنگ تو آغاز میشه

بوییدن تو مثل بو کردن یه دامن پر گل یاس هست

این نوشته ها رو به خاطر تو مینویسم تا تلخی های گاه و بی گاه روزگار

در کنار شیرینی تو برایم ملس شود

دعا میکنم همیشه زیر چتر لطف خدا باشی و از زندگیت لذت ببری

پسندها (3)

نظرات (5)

پدر و مادر آروین کوچولو
30 تیر 93 14:33
به به چه عکسای قشنگی قربووووووووووووون پسر ناز 26 ماهه گلم ایشالله همیشه به بازی و گردش و بلال خورون
مامانی
پاسخ
◕خاله عاطی◕
30 تیر 93 18:01
سلام آقایی 26ماهگیت مبارک باشه عزیزم چ بزرگ شدییییییییییییییییییییییییییی ماشالله خداحفظت کنه
مامانی
پاسخ
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:55
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامانی
پاسخ
ساره
20 مرداد 93 14:47
ای جااااااااانم.عاشقشم.ایشالله همیشه سالم و شاد باشه.هوارتا بوس واسه امیر صادق عزیز و مامانه گلش
مامانی
پاسخ
مامان نی نی
30 مهر 93 11:05
سلام خوبید.چه وب خوشگلی دارید. خوشحال میشیم قدم رنجه کنید بیایین تولدمون.مرسی
مامانی
پاسخ