امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

روزهای آخر تابستون✿

1392/7/2 9:59
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان

امروز با یه خبر بد اومدم الان سه روز میشه که لپ تابم گم شدهگریه

ایشالله خیـــــــــــر نبینه هر کی بردتشکلافه

پنجشنبه و جمعه رفتیم خونه خاله خاطره شنبه که اومدم کیفمو بردارم

برم سر کار دیدم لپ تابم نیستتعجب

خیلی ناراحت شدم آخه همه ی عکسای گل پسری پر زدو رفتناراحت

از یک ماهگی تا شونزده ماهگیت حدود ٧-٨ هزار تا فیلم و عکس

ازت گرفته بودمنگرانکه همش پریدناراحت

اکشال نداره عزیزم قول میدم برات جبران کنم

(هر چند که راه جبرانی وجود نداره)گریهخجالت

خیلــــــــــــــــــــی ناراااااااااااحتم

همش خدا رو شکر میکنم این وب رو برات درست کردم

چند تا عکس برات یادگاری موندچشمکماچ

اینا رو برات نوشتم بزرگ شدی فکر نکنی مامان بدی

بودم که ازت کم عکس گرفتمنگرانگریه

حالا چند تا عکس از آخرین ٥شنبه و جمعه تابستون

برات میذارم خیلی خوش گذشت ولی از دماغمون در اومد

totalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif

اینجا قبل از رفتنمون بود لج کرده بودی بری نو سینک ظرفشویی

آب بـــــــــــــــــــــــازی

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

اینجا هم خونه خاله جووووون

درگیری پسر خاله ها

امان از دست گل پسر اینجا هم دست از سر گلدونها بر نمیدارهقلب

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

اینجا هم رفته بودیم بیرون پیک نیک کلی کیف کردی و حسابی بازی

کردی منم خیلی بهت گیر ندادم تو شیطونم از فرصت استفاده کردی و چه

آتیشی که نسوزوندی عسل مامان

8.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا
2 مهر 92 8:05
وااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی ناراحت شدم!!ولی از این به بعد همیشه یک نسخه پشتیبان از عکس ها و فیلم ها تهیه کن.مثلا" رو دی وی دی بریزشون...چون یک عکی یه دنیا خاطره ست!!!!!!!!!
انشاالله پسری نازمون سلامت باشه.

آره عزیزم خیلی ناراحتم دعا کنید پیدا شه من بیشتر نگران عکسهام .شما خیلی مواظب عکسهای اهورا جوون باشین
منصوره
6 مهر 92 17:21
سلام به مامان امیر صادق وپسر گلش وبلاگ قشنگی دارید همینطور پسرشیرین و دوست داشتنی خیلی ناراحت شدم که لپ تاپتون گم شد وعکسهای گل پسر رو از دست دادین ،ولی ناراحت نباشین انشاالله دوباره یه عالمه عکس میگیرین


ممنووووون عزیزم
مرسی از نگاه مهربوووون و قشنگت
دعا کنین پیدا شه ممنوووون از همدردیتون