امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

یه روز پاییزی با پسرم♥

1392/7/6 13:20
نویسنده : مامانی
764 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

پسرم....نیمه وجودم

 

وقتی به آغوش می گیرمت بارها و بارها خدا رو به خاطر داشتن تو

شکر میکنم

وقتی میخندی انگار تمام دنیا میخنده

فکر کنم لذتی بیش تر از صحبت با تو وشیرین کاریات تو این دنیا

برای من نباشه

روز من با باز کردن چشمهای قشنگ تو آغاز میشه

بوییدن تو مثل بو کردن یه دامن پر گل یاس هست

امیر صادق من آرزوی بهترین ها رو واست دارم

دعا می کنم همیشه زیر چتر لطف خدا باشی و خوشبخت بشی

پسر گلـــــــــــــم دوستت دارم

Love Divider Graphic for Facebook

 

گل پسری مامان این روزا این قدر شیطون وبلا شدی

که خدا میدونه.......

پاتوقت شده سینک ظرفشویی از خواب که بیدار میشی

سریع اشاره میکنی بذارمت بری آب بازی

اب اب اب اب.......پشت سر هم تکرار میکنی و تا به هدفت

نرسی ول کن نیستی

بعد از کلی آب بازی که میخوام بیارمت پایین چنان دادوبیدادی میکنی

که نگو ونپرس

ني ني شكلك

بازی با حلقه های هوش رو هم یاد گرفتی و

با درست شدن برجت حسابی کیف میکنی عشق مامان

اینجا دیگه خســــــته شدی و وقت خراب کاری و تجسسه

حالا نوبتی هم که باشه نوبت حمووووووم و پاکستانهچشمک

عافیت باشه گلم

I Love You

گیر داده بووووووودی به مورچه های بیچاره

http://www.khavaranshop.com/

الهی قربووووون اون چشای متعجبت بشه مامانی

ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا
6 مهر 92 14:12
راست راستی که خدا رو باید هزار بار شکر کنیم به خاطر این دسته گلایی که بهمون داده!!!!!!!!!!!!!
خاله قربون اون شیرین کاریهات بشه...
اون صورت ماهت و از راه دور می بوسم

آره مامانی واقعا که خدا با دادن این گل پسریها خیلی بهمون لطف کرده !!!!
خدا نکنه عزیزم
اهورا جووووونمو از طرف من حسابی بووووووس کن

مامان آروین
7 مهر 92 0:16
از دیدن همه عکسهااااااااااااااااات کلی لذت بردم آخ تو چقدر ملوس و نگاهت قشنگه . ایشاله زیر سایه بابا و مامان مهربونو گلت بزرگ شی و همیشه لبت خندون و تنت سلامت بشه
آروین هم همونجور علاقمند به آب بازی تو سینکه . امان از دست این وروجکهای خوردنی

مرسی از نگاه مهربونت مامانی آروین جووووووونم
خییییییلی دوستووون داریم

مرجان مامان آران
7 مهر 92 13:14
17 ماهگیت مبارککککککک
ای جانمم عکساشوووووو
ماشالا شیطونی شدیاااااااااااااااا

ممنووووووووون خاله جوووونی

مامان اهورا
9 مهر 92 14:56
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان
مهــــر بیفـــــزا ای نگــار مــاه چهـــــر مهـــربان
10 مهرماه جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد


ممنوووووون عزیزم

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
14 مهر 92 11:04
ســــــــــــلام عزیزمــــ ...
الهی فدای این پســــرکـــــــ ناز نازی بشم ...
خدا براتون حفظش کنه ...
لینکتون کردم عزیزدلمــــ ...


ممنووووووووووووون عزیزم

لاله
14 مهر 92 13:48
الهيييي! خدا حفظش كنه عزيزم! خيليييي بانمكه! مخصوصا اونجا كه داره انگشتشو مي زنه به مورچه ها! مرد كوچولوي بامزه!


ممنون خاله جووووووووووووووووون!






صالح جون
15 مهر 92 8:58
خیلی عکسا با حالی بود ایشاله زنده باشه