امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

هووورا دوباره دندون

1392/7/14 11:53
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

 


بوی بهار میشنوم از صدای تو  نازکتر از گل است گل گونه های تو

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من

ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

ای صورت تو آیه و آیینه خدا

حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان دریا

آورده ام که فرش کنم زیر پای تو

رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام

تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو

چیزی عزیزتر از تمام دلم نبود  ای پاره دلم که بریزم به پای تو

امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من

فردا عصای خستگی ام شانه های تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

همباریان تو خیل فرشتگان  آواز آسمانیشان لای لای تو

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم

یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

این حال و عالمی که تو داری برای من

دارو ندارو جان و دل من برای تو

 

سلام پسر گلـــــــــــم

دوباره 2 تا مروارید نااااز به جمع دوستای صدف کوچولوت اضافه شد

دندون های نیش بالا

مبارکت باشه عزیــــــــــــــــــــزم

تو حرف زدنت هم یک کم پیشرفت کردی که چند تا از کلمه هایی

که یاد گرفتی برات مینویسم:

آب : اب

نی نی : نی ن

خرما : ما

شکلات : کا

مورچه : چه

دایی : دای

ماه : ماه

فعلا اینا یادم بود هر چی یادم اومد برات مینویسم

حالا نوبتی هم باشه نوبت عکسه

اینجا داری ماشین بازی میکنی صدای ماشین هم میدی

اینا هم عکسای پارک مادر

از بس بادکنک بیچاره رو گاز گاز کردی آخرش اینجوری شد

اینا هم یه کوچولو از خرید های پاییزیت

دوستت دارم

دوست داشتنی ترین من و خدایا سپاسگذارم از

نعمتی که به من عطا کردی

 



امیر صادق عسلی تا این لحظه :١ سال و ٤ ماه و ١٧ روز و ٤ ساعت و

٢١ دقیقه و٤٠ ثانیه سن دارد

 





 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا
14 مهر 92 17:40
مبارکت باشه عزیزم...به سلامتی!!!!!!!!
خیلی باید مواظبشون باشی ...یه عمر باهاشون کار داری...

ممنون دوست عزیزم

صاح جون
15 مهر 92 8:55
سلام عزیزم الهی قربونت بشم ایشاله لباس دامادیشو تنش کنی

مرثی نجیییییی جوووووووووون

مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 12:02
دندون جدیدی مبارککک
روزتم مبارک عزیزممممممممممم

ممنون گلمممممم

مامان آروین
19 مهر 92 10:53
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی
مرواریدهای خوشملت و لباسهای شیکت مبارکت باشه عقشم


ممنون دوست عزیزم ][بغل
مرثی از جمله های قشنگت ][ماچ

مامان هيراد
26 آبان 92 18:38
سلام عزيزم چه وبلاگ زيبايي داري عزيزم ميشه هيراد منو هم لينك كنيد ممنون
مامانی
پاسخ
ممنوون عزیزم چشات قشنگ میبینه لینک شدید عزیزم