امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

هووورا آقا نی نی یک و نیم ساله

1392/7/29 23:44
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عسلی عزیزم

آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم

و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم

امیر صادق جوووووونم 18 ماهگیت مبـــــارک

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بوذ که خداوند من را

لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است

که فقط برای تو می تپد

عــــــــاشقانه وصـــــــــادقانه دوســتت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لاله
30 مهر 92 8:57
به به! چه آقا كوچولوي خوش تيپي! مبارك باشه عزيزم، ايشالا ١٢٠ سالگيشو ببيني دختر خاله جونم.

قربووووون دختر خاله گل مهربووووونم!
مامان آروین
1 آبان 92 5:44
18 ماهگییییییییییییی قند عسلی مباااااااااااااااااااارک دوماد بشییییییییییی و به هممممممممممه آرزوهای قشنگت برسی
چه تزیین خوشگلی
باریکلا به مامان خوش ذوق

ممنووووون دوست جووونی عزیزم
ایشالله دومادی آروین خوشگلم
چشات قشنگ میبینه گلم

منصوره
1 آبان 92 20:07
سلام به امیر صادق ومامان مهربونش من مدتیه به وب شما سر میزنم تا حالا نظر نذاشتم ولی الان اومدم بگم که تولد یک ونیم سالگی امیرصادق جون مبارک انشاالله که همیشه سلامت باشه در ضمن این پیراهن سفیده خیلی به آقای پسر میاد خیلی خوشتیپ شدی امیرصادق گل

ممنووووون دوست جووون عزیزم
ممنوووون از نگاه پر مهرت
بوووس بووووس

مامان ایمان
6 آبان 92 18:50
سلام عزیزم تولدت مبارک می تونی این همه کیک رو خودت تنهایی بخوری خوش تیپپپپپ پسر مامانی با اجازتون لینک کردم

ممنوون خاله جووون
شما هم لینک شدید

مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 1:48
عزیز دلممم 18 ماهگیت مبارککککککککک

ممنووون خاله جووون مهربووونم


مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 11:17
عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک...فکر کنم جشن تون 3 نفره بوده!!! قشنگ و گرم و صمیمی... خدا این جمع 3 نفره رو زیر سایه خودش حفظ کنه!!!