امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

عکس های نی نی جووونم

1392/8/14 1:22
نویسنده : مامانی
717 بازدید
اشتراک گذاری

 

از تو یک نقاشی می کشم

تو را با آن لبخند زیبایت

با آن چشمهای معصوم و پر از آرامـشت تجسم میکنم

فقط لبخند تو ماندگارتر و زیباتر از مونالیزاست

به دنیا کاری ندارم اما مانرگارترین اثر در وجود من

تــــــــــــــــویی تـــــــــــــو

love heart 14

سلام عشق مامان اللهی فدات شم

چند روز پیش رفتم آتلیه فایل عکسهاتو گرفتم

که چند تاشون رو برات بذارم تو وبت یادگاری بمونه

الان داری روزهای ١٨ ماهگیت رو میگذرونی ماشالله خیلی شیطون

شدی حالا می فهمم حکایت دیوار راست بالا رفتن بچه ها چیهچشمک!!!

هنوز هم عاشق ددر رفتنی هیچ کس جرات باز کردن در

خونه رو نداره وگرنه آویزون طرف میشی و تا دد نری ول کن

نمیشی نیشخند. کم کم داری اعضای بدنت رو هم یاد میگیری

وقتی میگم دستت کو سریع دستاتو میگیری بالا وقتی هم

میگم پات کو شروع میکنی به شوت کردنماچ

سه شنبه آینده نوبت واکسنت امیدوارم مثل واکسن های

قبلیت خیلی اذیت نشیقلبدر ضمن خوابت هم خیلی

بد شده آرزوی یک ساعت خواب به دلم مونده آخه

میخوای تا صبح همش شیر بخوری ناراحت

اکشال نداره مامانی بی خود که سند بهشتو

به مامانا ندادن کهچشمکماچقلب

حالا نوبت عکسات کولوچه عسلی من

٦ ماهگی

١١ماهگی

١٣ ماهگی

١٦ ماهگی

love couple 03

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 17:31
اخی عزیزمممممممممممم
چه عکسای خوشگلییییییییییی
خیلی ناز بودن
ایشالا واکسنتم بزنیو اذیت نکنی


چشات نازززز میبینه عزیزم
ممنون گلم
ساره
15 آبان 92 16:11
وای عزیزززم؛چه عكسای خوشگلی؛چه قدر پسرت ماهه و دوست داشتنیه؛وای آیدین و پرینازو ببین؛دلم واستون تنگ شده
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه گــلم ما هم دلمون برات تنگ شده دخمل خاله جوووووون
مامان ایمان
15 آبان 92 22:22
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنوون عزیزم محتاجیم به دعــــــا
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 18:53
خیلی عکسای خوشملی بودن!!!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
ممنووون دوست جوونی
مامان ایمان
21 آبان 92 21:36
به به چه عکسهای نازی خیلی خوشگل بودند
مامانی
پاسخ
چشات نااازه گلم
نجمه مامان صالح
25 آذر 92 20:59
قربونت بشم چقدر دلم براتون تنگ شده امیر صادق ببوس