امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

سال نو مبااااارک عسل مامان(93)

1393/2/3 10:32
نویسنده : مامانی
557 بازدید
اشتراک گذاری

http://up.clickkon.com/images/amm.jpg

 

امیدوارم عید با بوسه هایش

بهار با گـلهایش

و سال نو با امیدهایش

بر تو عزیزترین و شیرین ترین پسر دنیا مبـــــــــارک باشد

smsnow01 nariya اس ام اس تبریک عید نوروز   سری اول

امیرصادق عزیزم امسال دومین بهاریبود

که با تو کنار هفت سین بودم

خداوند عزیز ومهربوووون رو شکر میکنم که تو پیشم هستی

و از خدا سلامتی و سعادت و سیادت و سرور و سروری و

سبزی و سر زندگی رو برای تو

فرشته کوچولوی عزیزم آرزو کردم

الهــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمیـــــــــــــــــــــــــن

اولین عید آراد کوچولوی ٣ ماهه

علاقه شدید آقا عسلی به ماشین

و در آخر امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی

قرآنش نگهدارت ، آینه اش روشنایی زندگیت

سکه اش برکت عمرت ، سبزه اش طراوت وشادابی دلت و

ماهی اش شوق ادامه زندگی رو به تو هدیه دهد

smiley7223.gif

 

 

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان آروین
3 اردیبهشت 93 14:23
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد می ستایم من تو را تا آخر عمر مادرم در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا مادرم روزت مبارک
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 14:26
سلام عزیزم ، سال نو مبارک انشالله که سال خوبی کنار امیر صادق نازنین و همسر عزیزت داشته باشید و بهترین و شیرین ترین لحظات رو بگذرونید ، اون عکسی که داری یواشی شیرینی بر می داره خیلییییییییییی با مزست
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:51
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 7:22
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
پدر و مادر آروین کوچولو
25 اردیبهشت 93 13:56
روز مرد بر مردای بزرگ خانواده گلتون مباااااااااااااااااااارک
مامانی
پاسخ
ممنووون دوست جوووونم
عاطفه
29 اردیبهشت 93 1:03
وای امیر جونی تو چقد ناز و خوشتیپیییییییییی!!!
خاله عاطی
5 خرداد 93 9:31
امیر این شلوار ابیه خییلی بهت میاد و خوشگله.... کفش سفیدا که دیگه حرف نداره ب منم سربزن لینک شدی
مامانی
پاسخ
مامانی مهربون
18 خرداد 93 13:42
سلام گلم وبلاگت خیلی قشنگه من شما رو خیلی دوست دارم و ی وبلاگ دیگم دارم و شما رو به لیست دوستانم اضافهخ کردم یادت نره بیای تو وبلاگم و نظر بدی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم که به ما سر زدی ما هم با افتخار لینکت کردیم
مامان هانی
13 تیر 93 19:22
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست. ضمنا مامان خوش سلیقه ای هم داری. قدرشو باید بدونی. راستی به وبلاگ ما هم سری بزنید. در پناه خدا. بوس س س
مامانی
پاسخ