امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

23 ماهگی آقا عسلی مامان (فروردین 93)

1393/2/28 11:11
نویسنده : مامانی
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسری مامان قربوونت برم شیطون بلای من

که تازگی با این کلمه های شیرین و قشنگی

که میگی حسابی دلمو آب میکنی لحن صدات اینقدر

شیرین و نازه که دلم میخواد درسته قورتت بدم پاستیل کوچولوی عسلی

چند تا از کلمه هایی که خیلی با مزه میگی برات مینویسم

تا همیشه یادمون بمونه چقدر ناناز حرف میزدی عزیزم

آآآآآیدین آرام آآآآرادآرام استی (هستی) آرام آآآآیدا آرام لیلیییا

آغ جووون (آقا جون) آرام ماجو جووون آرام باجو جووون

عــــــمو آرام عــــمه مضی آرام باطیآرام 

نانی (پریناز) بوس عمو مو (عمو محمود )قه قهه عمو ماکا(عمو مصطفی)

هنوزم به شکلات میگی کــــــــــا خنده

آداس بوس آلووورااا بوس آنیوه(آب میوه) بوس بسنی

از میوه ها هم عاشق آکال (پرتقال) توت فرنگی ، بانانا (موز)،ادونه(هندونه)

تازگی ها هم گیر دادی آنــــــــانــــــاس ، نی بی (کیوی)

دوغ هم خیلی دوست داری

تو کارهای خونه دلت میخواد کمک کنی موقع غذا خوردن

حتما خودت باید سفره رو بیاری و ببری محبت

لباسهارو تو ماشین میذاری niniweblog.com

خودتم باید از روی بند جمع کنی niniweblog.com

خلاصه حسابی آقا شدی جیگر مامانی

شاهزاده رویای من امیر صادق جووون

برایت بهترینها رو آرزو میکنم...

نه خوشی ها رو...

خوشی اونی که تو میخواهی و خوبی اونی که خدا میخواد

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان ارمیتا
31 اردیبهشت 93 7:48
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى