امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

هـــــــوراااا تولد 2 سالگی امیر صادق جووون با تم مک کویین

1393/3/11 12:28
نویسنده : مامانی
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

Rayo Mcqueen

امیر صادق عزیزم

پسر نازنینم

با معجزه وجود تو در زندگی ام ، تمام لحظه های عمرم

بدرقه نفس کشیدنت شد......

اکنون 2 سال است که با گریه هایت گریه کردم

و با خنده هایت خندیدم

برای آرامشی که از وجود تو دارم خدا را شاکرم

 

تولدت مبـــــــــــــارک عزیزترینم

45.gif

تولدت با چند روز تاخییر 8 خرداد برگزار شد

تم تولدتم برای اینکه خیلی به ماشین علاقه داری

مک کویین انتخاب کردم عزیزم

 

 

بیسکوییت کار دست مامان

 

آراد کوچولو و محمد حسین جووون

بقیه عکسها وقسمت خوشمزه تولد تو ادامه مطلب

Rayo

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان منیر
11 خرداد 93 13:20
سلام عزیزم دوباره تولدت مبارک 1000 ساه بشی زیر سایه پدر مادر خیلیییییییییییی خوشگل بود لایک داری.
مامانی
پاسخ
ممنوون عزیزم
ساناز
11 خرداد 93 16:04
عزیزم حتما میزارم در ضمن تولد پسر گلت مبارک خیلی همه چیز قشنگ و با سلیقه بود آفرین مامانی بیسکویت ها هم عالییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
ممنوووون عزیزم
خاله عاطی
11 خرداد 93 17:02
خااااااااله تولدت مبارک خییییلی دوست دارم... یادت باشه ب وب من سرنزدی من انقد تو رو دوس دارم لینکتم کردم بیا دیگه
مامانی
پاسخ
عزیزم من اومدم برات نظر گذاشتم تازه جواب هم دادی حواست کجاست گلم
مامان اعظم
12 خرداد 93 12:43
تولدت مبارک خاله... مامانی خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی عزیزم....غذاها رو خودتون تنهایی درست کردین؟؟؟
مامانی
پاسخ
ممنوووون عزیزم نه عزیزم با کمک خواهرم
خاله عاطی
14 خرداد 93 0:30
آره خاله دیدم ببخشید حواسم تو امتحاناس فدات شم.... خاله من شما رو خییییییییییییییلی دوس دارم باورکن
مامانی
پاسخ
ما هم دوست داریم گلم
مامان امیرعلی (پسرک شیون)
19 خرداد 93 0:35
سلام امیر صادق جون ایشالا تولد 120سالگیت عزیزدلمممممم خاله ببخشید چندروزیه حسابی درگیر نتونستم برام پیشت پسر گل امیدوارم منو ببخشی گل من... مامانی دستت درد نکند خیلی عالی بود همه چی مخصوصا بیسکویت هااااا، بابا به منم یاد بده طرفش و!!! ایشالا همیشه خوش باشین... جدایی ازمی می هم مبارک دیگر مروارید شدی... دوست دارممممم .
مامانی
پاسخ
ممنوون عزیزم ایشالله 120 سالگی امیر علی جووون خواهش میکنم گلم تازه شدی مثل ما شما خودت هنرمندی عزیزم بار اولم بود درست کردم خیلی خوشحالم بیسکوییتام طرفدار پیدا کرد
مامانی و بابایی
21 خرداد 93 11:32
چه شیرینی های خوشمزه ای امیر صادق جون تولدت خوش گذشت
مامانی
پاسخ
ممنووون عزیزم جای دوستان حسابی خالی بود
مامانی و بابایی
21 خرداد 93 11:35
مامانی به وبلاگ ما هم یه سر بزن اگه نظر هم بدید خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
حتما عزیزم با کمال میل
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:51
عزیزم تولدت مبارک...همه چیز عالی بود...پرفکت پرفکت...
مامانی
پاسخ