امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

تولدت مبارک عشق کوچولوی 2 ساله من❤❤❤❤❤❤❤❤❤

1393/2/31 14:45
نویسنده : مامانی
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نایت اسکین

 

امير صادق عزیزم،عروسک قشنگم،رویای رنگارنگم

واسه چشات با هر چی غول و پری می جنگم

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمووون میباره

تولدت مبـــــــــــــارک

ای گل گلدوووون من

هزار سال زنده باشی بسته به تو جووووون من

وقتی که از در میای شکوفه ها وا میشن

قناری های عاشق مست و هم آوا میشن

هر جا بری فرش میشم

هر چی بخوای من میشم

اگه قابل بدونی رها از این تن میشم

این هدیه تولد پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من چشام زیر پای تو

 

 

 

Bear Balloons comment

 

 

تولدت مبارک ای گل دوست داشتنی

دوست دارم تا ابد میخوام اینو بدونی

روز تولد تو مرگ همه غصه هاست

قصه تو همیشه سرآمد قصه هاست

ستاره قلب من ، فرشته امیدم

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

ای همه هستی من ، همدم تنهاییام

خاطر تو عزیزم از همه بیشتر میخوام

خواب و خیالمی تو چشم وچراغمی تو

وقتی که نا امیدم تنها امیدمی تو

از رخ زیبای تو ماه میکشه خجالت

کم میاره میسوزه طفلکی از حسادت

پیشکش چشمای تو مامانی عزیزت

قلب مامان مال تو ای گل بی نظیرم

 


به زودی با عکس های تولد امیرصادق عسلی میام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان منیر
31 اردیبهشت 93 12:33
تولدت مبارک عزیزدلم ایشا........... 1000 شاله بشی منتطر عکس های تولدت هستیم
مامانی
پاسخ
ممنوون عزیزم
مامی مهسا
31 اردیبهشت 93 13:12
عزیزم تولدت مبارک انشا... صدساله بشی مامانی خوشحال میشیم به وب ما هم بیاید[]
مامانی
پاسخ
ممنووون خاله جوووون حتما عزیزم
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 14:21
تولد تولد تولدت مبارک عزیزه خاله
مامانی
پاسخ
ممنووون خاله جوووونی
لاله
31 اردیبهشت 93 23:22
آخييييي، تولدش مبارككككك! ماشالا ديگه كلي آقا شده پسر ماهت، ايشالا ١٢٠ سالگيشو با هم جشن بگيرين.
مامانی
پاسخ
ممنووون لاله جوووون خيلي دلم برات تنگ شده
خاله عاطی
3 خرداد 93 20:58
سلام عزیزم خوبی؟؟من همون عاطفه ایم که گفتم تیپتو دوس دارم وب ساختم تو رو لینک کردم بیا سربزن
مامانی
پاسخ
واااای عزیزم خیلی خوشحال شدم خوش اومدی منم با افتخار لینکت کردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
5 خرداد 93 0:02
ای جانمم تولدت مبارک عزیز دلم ایشالا 120 ساله بشی عزیزممممم
مامانی
پاسخ
ممنووون دوست جونی مهربووونم
مامان اعظم
10 خرداد 93 11:45
خاله زودی عکس ههای تولدت رو بذار دلمون آب شد
مامانی
پاسخ
چشم خاله جووون
مامانی و بابایی
21 خرداد 93 11:29
به به چه اقا پسر خوش تیپی هزار ماشا الله
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری