امیر صادق عسلیامیر صادق عسلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

امیر صادق پسر بهاری من

روزهای اردیبهشت پسر عسلی وبای بای امممممــــــــــم

1393/2/29 11:09
نویسنده : مامانی
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

میوه دلــــــــــــم!!!!

روزهایی که میگذرند،هرگز باز نمیگردند

و روز هایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم

و فردا برایشان بی تابی خواهم کرد.

من قدر دان جرعه جرعه این لحظات ناب هستم

و از خدایم خواستارم تا آخرین نفس همراه و همسفر روزهای زیبایت باشم


 

امیر صادق جووونم بالاخره روز خداحافظی با امممم سر رسید

الهی فدات شم مامانی که اینقدر راحت تونستی طاقت بیاری

خودم فکر میکردم خیلی اذیت بشی چون چند بار از

روشهای روانشناسی استفاده کردم اذیت شدی

و آخر با توصیه اطرافیان و روش داروی تلخک

این مرحله سخت رو پشت سر گذاشتی

حدود یک هفته قبل از اینکه از شیر بگیرمت خیلی بد شده بودی

تو خواب و بیداری در حال شیر خوردن بودی

دیگه فهمیدم وقتشه یکشنبه شب ساعت 8 رفتم داروخونه

قطره تلخک رو گرفتم و ساعت 9:30

20 اردیبهشت برای آخرین بار امممم خوردی

الان دلم برای اون نگاهات موقع شیر خوردنت تنگ شده غمگین

فکر میکردم شیر نخوری وابستگیت بهم کم میشه

ولی دیدم نه گل پسرم عشقش به مامانی بیشتر شده محبت

 عزیزم 23 ماه و 20 روز شیر خوردن نوش جونت باشه

این عکس هم خواب بعد از آخرین شیر خوردنته

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان هیراد جون
29 اردیبهشت 93 15:42
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید😙😙😙😙😙😙😙
عاطفه
30 اردیبهشت 93 15:23
جوووووووونم خاله چقد شما نازی و خوشتیپ!! ماشالله...من حال کردم با تیپ نازت
مامانی
پاسخ
ممنووون خاله جوون مهربوون ولی من آدرس شما رو ندارم؟؟؟؟؟؟
عاطفه
31 اردیبهشت 93 12:43
من 15سالمه خاله چون خیلی عاشق بچه هام میرم تو سایت نی نی وبلاگ به وبای شما بچه ها سر میزنم...خودم وب ندارم خاله جون
مامانی
پاسخ
قربوووونت عزیزم
لاله
31 اردیبهشت 93 23:26
اي جان، چه آقا پسر ماه و خوش تيپي، ماشالا، واست اسپند دود كنيم، چشم نخوري عزيز دلم قربووونت عزیزم چشمای نازت خوب میبینه
خاله عاطی
7 خرداد 93 20:52
امیرجون من عاطفه ام خوبی عزیزم... ب وب منم سربزن حتما منتظرتم
مامانی
پاسخ
الان میام عزیزم